tel.(012) 415 73 42
kom. +48 602 351 504
Kategorie
Firma Vikingcar.pl prowadzi sprzedaż części zamiennych do samochodów osobowych za pośrednictwem sieci Internet na terenie Polski i krajów Unii Europejskiej.
Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.vikingcar.pl
Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki Pocztą Polską lub Firmą Kurierską – Patron Service. Szczegółowe tabele z cenami za przesyłki znajdują się na stronie informacyjnej: "Dostawa"
Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon w przypadku klientów indywidualnych lub faktura VAT dla firm. Paragon lub faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
· Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu otrzymania e-maila potwierdzającego wysyłkę zamówionych towarów. Klient ma możliwość sprawdzenia statusu zamówienia po zalogowaniu się na swoim koncie w sklepie. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie (+48 12) 415-73-42 lub e-mailem pod adresem sklep@volvo.krakow.pl . Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
· Złożenie Zamówienia oznacza akceptację przez Kupującego postanowień niniejszego Regulaminu.
· Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Firma vikingcar zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
Odbiór towaru odbywa się osobiści w siedzibie firmy - sklep VIKINGCAR w Krakowie al. 29-Listopada 112, bądź za pośrednictwem Poczty Polskiej, bądź firmy kurierskiej Patron Service.
UWAGA - kosztów za wysyłkę Pocztą Polską nie refakturujemy
· Na termin otrzymania przesyłki składają się czas realizacji zamówienia oraz jej dostawy. Przesyłka kurierska – Patron Service - czas dostawy 2 dni robocze. Przesyłki Pocztą Polską 2-3 dni roboczych. Jest możliwość dostawy na drugi dzień należy to wcześniej uzgodnić mailowo. Klienci odbierający towar w siedzibie firmy mogą realizować zamówienie w ten sam dzień.
· Formą płatności za zamówione towary:
przelew bankowy na konto firmy VIKINGCAR
za pobraniem u pracownika firmy kurierskiej Patron Service
za pobraniem u pracownika firmy Poczty Polskiej
gotówką w siedzibie firmy.
ZWROTY
· Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony.
Części elektroniczne np. czujniki nie podlegają zwrotowi.
Części na indywidualne zamówienia klienta nie podlegają zwrotowi.
Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem, należy zapisać też nr swojego konta bankowego na które ma być zwrócona kwota i dane właściciele tego konta wraz z nr telefonu.
Jeśli na zwracany towar wystawiona była FV należy skontaktować się z pracownikiem firmy Vikingcar, który wystawi korektę FV, prześle ją na adres kontrahenta i dopiero po otrzymaniu podpisanej kopii tej korekty zostanie dokonany zwrot środków na konto kontrahenta.
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.
Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
REKLAMACJE:
Należy powiadomić nas o chęci złożenia reklamacji - wypełnić formularz reklamacyjny. Formularz ten należy dokładnie wypełnić (wszystkie pola). Reklamowaną część wraz z formularzem reklamacyjnym, potwierdzeniem zakupu części (paragon lub faktura) należy wysłać na adres sklepu stacjonarnego (Vikingcar, 31-406 Kraków, al. 29-listopada 112). Kosztów związanych z odesłaniem towaru reklamowanego sklep nie zwraca. Staramy się by wszelkie reklamacje były rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia do nas.
Reklamacje towarów wysłanych za granicę Polski odbywaja się na tych samych zasadach co towarów w obrocie krajowym. Obowiązują wówczas przepisy prawa polskiego.
W wypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Jeśli przesyłka nie dotrze do Państwa mimo przyjęcia zamówienia i potwierdzenia go przez vikingcar.pl , prosimy o niezwłoczny kontakt z pracownikiem firmy.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu paczki (Pocztę Polską bądź firmę Patron Service) będą rozpatrywane tylko na podstawie spisanego wraz z dostawcą paczki protokołu reklamacyjnego.
· Sprzedawca nie odpowiada za szkody poniesione przez Kupującego w wyniku utraty danych lub opóźnienia w otrzymaniu lub przesłaniu informacji spowodowanych zdarzeniami niezależnymi od właściciela serwisu vikingcar.pl a uniemożliwiającymi prawidłowe jego funkcjonowanie, mającymi charakter siły wyższej, w szczególności: brak transmisji, nieprawidłowa transmisja, opóźnienie lub przerwa w świadczeniu usług, huragan, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, strajk, akty, awarie sieci Internet lub jej części, sieci energetycznej oraz innych.
Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
Klientem sklepu vikingcar.pl , zgodnie z obowiązującymi przepisami może zostać osoba, która ukończyła 18 lat i posiada zdolność do zawierania umów cywilno-prawnych.
· Oferta zamieszczona na stronie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
· Złożenie zamówienia w sklepie internetowym vikingcar.pl ma charakter wiążącego dla kupującego oświadczenia woli i stanowi zawarcie umowy sprzedaży w rozumieniu przepisów Prawa Cywilnego.
Życzymy Państwu spokojnej jazdy i zadowolenia ze swojego samochodu.
Pozdrawiamy
Zespół firmy Vikingcar