Logowanie / Rejestracja

tel.(012) 415 73 42

kom. +48 602 351 504

Koszyk  

Brak produktów

0,00 zł Dostawa
0,00 zł Razem

Realizuj zamówienie

Kategorie

Newsletter

Firma Vikingcar.pl prowadzi sprzedaż części zamiennych do samochodów osobowych za pośrednictwem sieci Internet na terenie Polski i krajów Unii Europejskiej.

Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.vikingcar.pl
Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki Pocztą Polską lub Firmą Kurierską – Patron Service. Szczegółowe tabele z cenami za przesyłki znajdują się na stronie informacyjnej: "Dostawa"

Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon w przypadku klientów indywidualnych lub faktura VAT dla firm. Paragon lub faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.

· Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu otrzymania e-maila potwierdzającego wysyłkę zamówionych towarów. Klient ma możliwość sprawdzenia statusu zamówienia po zalogowaniu się na swoim koncie w sklepie. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie (+48 12) 415-73-42 lub e-mailem pod adresem sklep@volvo.krakow.pl . Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

· Złożenie Zamówienia oznacza akceptację przez Kupującego postanowień niniejszego Regulaminu.

· Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Firma vikingcar zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

Odbiór towaru odbywa się osobiści w siedzibie firmy - sklep VIKINGCAR w Krakowie al. 29-Listopada 112, bądź za pośrednictwem Poczty Polskiej, bądź firmy kurierskiej Patron Service.

UWAGA - kosztów za wysyłkę Pocztą Polską nie refakturujemy

· Na termin otrzymania przesyłki składają się czas realizacji zamówienia oraz jej dostawy. Przesyłka kurierska – Patron Service - czas dostawy 2 dni robocze. Przesyłki Pocztą Polską 2-3 dni roboczych. Jest możliwość dostawy na drugi dzień należy to wcześniej uzgodnić mailowo. Klienci odbierający towar w siedzibie firmy mogą realizować zamówienie w ten sam dzień.

· Formą płatności za zamówione towary:

przelew bankowy na konto firmy VIKINGCAR
za pobraniem u pracownika firmy kurierskiej Patron Service
za pobraniem u pracownika firmy Poczty Polskiej
gotówką w siedzibie firmy.

ZWROTY

· Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony.

Części elektroniczne np. czujniki nie podlegają zwrotowi.
Części na indywidualne zamówienia klienta nie podlegają zwrotowi.

Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem, należy zapisać też nr swojego konta bankowego na które ma być zwrócona kwota i dane właściciele tego konta wraz z nr telefonu.

Jeśli na zwracany towar wystawiona była FV należy skontaktować się z pracownikiem firmy Vikingcar, który wystawi korektę FV, prześle ją na adres kontrahenta i dopiero po otrzymaniu podpisanej kopii tej korekty zostanie dokonany zwrot środków na konto kontrahenta.

Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.

Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

REKLAMACJE:

Należy powiadomić nas o chęci złożenia reklamacji - wypełnić formularz reklamacyjny. Formularz ten należy dokładnie wypełnić (wszystkie pola). Reklamowaną część wraz z formularzem reklamacyjnym, potwierdzeniem zakupu części (paragon lub faktura) należy wysłać na adres sklepu stacjonarnego (Vikingcar, 31-406 Kraków, al. 29-listopada 112). Kosztów związanych z odesłaniem towaru reklamowanego sklep nie zwraca. Staramy się by wszelkie reklamacje były rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia do nas.

Reklamacje towarów wysłanych za granicę Polski odbywaja się na tych samych zasadach co towarów w obrocie krajowym. Obowiązują wówczas przepisy prawa polskiego.

W wypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Jeśli przesyłka nie dotrze do Państwa mimo przyjęcia zamówienia i potwierdzenia go przez vikingcar.pl , prosimy o niezwłoczny kontakt z pracownikiem firmy.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu paczki (Pocztę Polską bądź firmę Patron Service) będą rozpatrywane tylko na podstawie spisanego wraz z dostawcą paczki protokołu reklamacyjnego.

· Sprzedawca nie odpowiada za szkody poniesione przez Kupującego w wyniku utraty danych lub opóźnienia w otrzymaniu lub przesłaniu informacji spowodowanych zdarzeniami niezależnymi od właściciela serwisu vikingcar.pl a uniemożliwiającymi prawidłowe jego funkcjonowanie, mającymi charakter siły wyższej, w szczególności: brak transmisji, nieprawidłowa transmisja, opóźnienie lub przerwa w świadczeniu usług, huragan, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, strajk, akty, awarie sieci Internet lub jej części, sieci energetycznej oraz innych.

Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

Klientem sklepu vikingcar.pl , zgodnie z obowiązującymi przepisami może zostać osoba, która ukończyła 18 lat i posiada zdolność do zawierania umów cywilno-prawnych.
· Oferta zamieszczona na stronie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
· Złożenie zamówienia w sklepie internetowym vikingcar.pl ma charakter wiążącego dla kupującego oświadczenia woli i stanowi zawarcie umowy sprzedaży w rozumieniu przepisów Prawa Cywilnego.

Życzymy Państwu spokojnej jazdy i zadowolenia ze swojego samochodu.

Pozdrawiamy

Zespół firmy Vikingcar